پربازدیدهای وبگردی؛

بهترین روش برای شارژ کردن گوشی‌های هوشمند چیست؟/افشاگری های دختر شيخ زكزاكی از جنايات حكومت نيجريه/خواص شگفت انگیز «لیمو ترش» که نمی دانستید/ روز و شب‌های ترامپ چگونه سپری می‌شود؟

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

سال 97 کِی تحویل می‌شود و چند روز تعطیلی دارد؟/ قاتل خاموش دریانوردان سانچی در آب‌های شانگهای را بشناسید!/ روایت دردناک دو پسرخاله جوان که مسافر «سانچی» بودند/با 10 نفت‌کش غول پیکر دنیا آشنا شوید


بهترین روش برای شارژ کردن گوشی‌های هوشمند چیست؟
شارژ کردن صحیح باتری گوشی موبایل بسیار حائز اهمیت است و قوائد و نکات خاصی دارد که در این گزارش به بررسی این قوائد و روش صحیح شارژ باتری موبایل خواهیم پرداخت.


افشاگری های دختر شيخ زكزاكی از جنايات حكومت نيجريه/ برخی اعضای خانواده ام را زنده در آتش سوزاندند
سهیلا زکزاکی، فرزند پنجم عالم مبارز نیجریه ای در گفتگو با شبکه العالم از جنایات و ستمی که در حق آنها روا شده است می گوید.


خواص شگفت انگیز «لیمو ترش» که نمی دانستید
هزاران سال است که بشر از خواص درمانی لیمو ترش استفاده می کند. اولین استفاده های درمانی آن در مصر کهن و یونان بود، زیرا لیمو در این کشورها به وفور تولید شده و در نتیجه ارزان و در دسترس بوده است.


چگونه از داغ شدن گوشی خود جلوگیری کنیم؟
اگر گوشی‌ هوشمند شروع به داغ شدن کند، ممکن است به طور خودکار برخی قابلیت‌ها را غیرفعال سازد، فلش دوربین را خاموش کند یا قدرت پردازشی گوشی را کاهش دهد تا زمانی که دوباره دما به وضعیت نرمال برسد.


چگونه ذهن خود را سم زدایی کنیم؟
هر انسانی از وقتی که روز خود را آغاز می‌کند تا وقتی که شب هنگام به رختخواب می‌رود مدام افکاری در مغزش عبور می‌کند.


دیسک کمر چگونه به وجود می‌آید و علائم و درمان آن چیست؟
یک فوق تخصص درد با بیان اینکه درد پایین کمر، بی‌حسی و ضعیف شدن پاها از نشانه‌های ابتلا به دیسک کمر است، گفت: در اکثر موارد فتق دیسک کمر با استفاده از روش‌های بدون جراحی درمان می‌شود.


هرگز "برنج پخته‌شده مانده" را مصرف نکنید
باید دقت داشت که هرگز نباید برنج پخته‌شده را که در فضای آزاد به‌مدت چندین ساعت مانده است، مصرف کرد.


 روز و شب‌های ترامپ چگونه سپری می‌شود؟
یک شبکه خبری آمریکایی به بررسی برنامه روزانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پرداخته است.


با رژیم لاغری 7-4-2 به آسانی لاغر شوید!
رژیم 7-4-2 پیشنهادات خوبی برای لاغری طولانی مدت دارد در صورتیکه سخت‌گیری رژیم‌های دیگر را ندارد. میان‌وعده، ارفاق‌ها و جایزه‌ها باعث شده است که این رژیم برای افراد مختلف، مناسب و ساده باشد.

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدوبگردی

برچسب ها: پربازدید ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار